Nya glasögon

I fredags slutade jag tidigt och så fort Linus kom hem så hämtade pappa upp oss för att åka in till stan. De skulle kolla på hockey och jag skulle hämta ut mina glasögon och träffa Evelina. Efter att ha släppt av alla körde vi mot samarkand för att hämta glasögonen och handlade lite mat. Då jag hade linser på mig så kunde jag inte se hur själva glasen var, utan de ställde bara in bågarna.Jag har känt lite nu i efterhand att det är något med glaset som känns lite sådär, men det kan vara att jag är ovan så får ge det någon vecka till innan jag åker dit. Förövrigt trivs jag jättebra med att ha glasögon, så jag kommer nog använda dem mer och mer! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0