Spanien, dag 1

Dagen började med att hela gänget träffades på Växjös flygplats vid 9-tiden. Vid 10:40 skulle planet lyfta och vi skulle äntligen göra resan vi har längtat efter sedan första spanskalektionen på gymnasiet. Flygresan gick bra och vi landade i Alicante efter lite drygt 3 timmar. När vi hämtat våra väskor gick vi och letade upp bussen som skulle ta oss till tågstationen. Där tog vi tåget till Valencia. När vi äntligen var framme på hotellet, packat upp och bytt om gick vi ut för att hitta någonstans att äta. Efter att ha gått runt och kollat lite gick vi tillbaka till hotellet.

Underbar resa!

Är hemkommen efter en riktigt rolig vecka i Spanien, med ett härligt gäng!
Vi har gjort lite allt möjligt, från delfinshow och museum till att bara sola och ta det lugnt på stranden.
Det kommer mer detaljerade inlägg med många bilder när jag har lite mer tid. Ska nämligen jobba
nu några timmar, och sen blir det Idol-mys med familjen. Ska försöka skriva ett inlägg imån i alla fall!

Söndagsmys

Denna söndagen har spenderats med lite fel saker. Tanken var att jag skulle plugga, men istället åkte jag till
Växjö två gånger. Först med Samantha då jag var i ett extremt behov av nya jeans. När jag kom hem så skulle
pappa till Växjö för att köpa nytt högtalarsystem till Tvn, så då åkte jag med honom. Köpte då lite saker jag
glömde köpa när jag var där första gången. Leggings, sminkborttagning och en ny tröja.

När jag kom hem kollade jag över det jag borde pluggat, men tog ett bad istället. Självdiciplinen är det väl
lite sådär med..

Har som ni märkt inte varit så aktiv med bloggandet, men får ta det lite som det kommer. Har inte så mycket
att skriva alltid. Men på fredag åker jag till Spanien i en vecka, så efter det lär det komma en del bilder!