Tylösand hotell & spa

I helgen var jag ledig och inbokat var en övernattning på tylösand hotell & spa, vilket vi fick i julklapp av Linus föräldrar. Tillsammans med Linus bror och hans flickvän så åkte vi mot Halmstad vid lunchtid i lördags och stannade till och åt lunch på vägen dit. När vi kom dit bytte vi om och gick ner till poolen direkt för att ta vara på timmarna så mycket som möjligt. Det blev jacuzzi, ångbastu, uppvärmd utomhuspool och lite annat härligt. Jag har aldrig varit på ett spa tidigare, men det var definitivt inte den sista gången!
 
När vi kände oss klara gick vi upp och fixade oss och träffades en stund innan vi skulle ner och äta på hotellets restaurang. Maten var helt otroligt god! Vi tog ryggbiffen alla fyra och vi var överens om att det var bland det godaste vi har ätit! 

Efter en perfekt hotellfrukost bestämde vi oss för att köra en runda till Ullared när vi ändå var på det hållet. Hittade lite småplock som plastpåsar, schampo, deo och lite sånt. Några fynd blev det knappt, men jag fick med mig en jättefin marmorbricka så en bra sak i alla fall! Har inte någon bild på den än, men det kommer. 

Uppvärmda utomhuspoolen
Swim-in-bio

Bästa maten på länge!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0