Helgen

I helgen har jag hunnit med en del, men även att bara ta det lugnt också. På fredagen slutade jag vid 16, körde hem och hämtade lite saker, bytte om och sådär och körde sedan till Linus. Vi körde till stan direkt och gick lite på samarkand och åt på thaibuffén. Efter det gick vi på bio och såg En underbar jävla jul. Helt okej film, finns bättre och finns sämre. Körde sedan hem till Linus, kollade på lite serier och somnade sedan. 

På lördagskvällen träffade jag Minette och Samantha, umgicks hemma hos mamma på kvällen och åkte sedan vidare till Växjö där vi mötte upp Linus och Jesper och gick sedan till Sports. 

Hela söndagen spenderades i stort sätt med att bara ta det lugnt. Det enda vi gjorde på hela dagen var i stort sätt att köra till Älmhult för att hämta min bil och äta lunch på Ikea. Efter det var det bara filmtittande resten av dagen. 

Blev inte många bilder i helgen, men här är en i alla fall. :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0