Ändrade planer

Ni som läste min au pair-blogg vet ju om att jag inte längre är kvar i USA, utan beslutade mig för att åka hem. 
Saker blir inte alltid som man tänkt sig, men friskt vågat hälften vunnit, eller hur? Jag kommer återgå till att blogga
här igen. Hur regelbundet det blir vet jag inte, då det inte händer speciellt mycket i mitt liv just nu så jag har inte
så mycket att skriva om. Men då och då kommer det komma upp lite inlägg. Planerar på att försöka ta tag i 
fotograferingen lite igen. Det är dock något jag skrivit många gånger, men vi får väl hoppas det blir av nu. 

I alla fall, kom hem för en och en halv vecka sen och första veckan hände inte speciellt mycket, utan jag tog det
bara lugnt, träffade lite kompisar och försökte även reda ut lite vad jag ska göra nu fram tills jag ska börja plugga
igen. Det blir helt enkelt att söka massa jobb nu fram tills i höst. Har skrivit in mig på arbetsförmedlingen och ska
skriva in mig i vikariepoolen imorgon. Har lite andra ställen jag har tänkt kontakta också, och sen får vi bara 
hoppas på det bästa helt enkelt. Måste även komma fram till vad jag vill plugga. Som det ser ut nu väljer jag
mellan att plugga till socionom eller gymnasielärare. Vi får rätt se vad som händer. 

Ska även ta tag i alla bilder jag tog när vi var i New York, så de kommer dyka upp här inom några dagar. 
Såhär ser då mitt liv ut just nu. Så som sagt, inte mycket att skriva om. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0