Ny kamera och en julklapp

Idag var jag och Samantha i Växjö och kollade runt lite. Målet var att jag skulle till Media Markt och kolla
på en ny kamera som jag tänkt köpa. Och köpte. Så nu har jag bytt upp mig till en Nikon D3200 och jag
kan säga att jag är mer än nöjd! Brusreduceringen är mycket bättre, vilket är en fördel då jag inte tycker om 
att använda blixt på mina bilder. Har inte hunnit använda den så mycket idag, så får se om jag har mer tid till
det efter nyår. Ska jobba imorgon från 13-20 och sen förbereda lite inför nyår. 

Här är två bilder jag tog med den nya kameran. Och den stora "ljuslyktan" är den jag fick av Samantha i julklapp. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma

Tack snälla!!

Jag har en canon eos mark III och använder oftast mitt 50 mm 1,4 objektiv :)

2013-12-31 @ 12:21:52
URL: http://carrosungar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0