Svar på kommentar



Jag tränar i Vislanda, och gymmet heter Qrera Wellness. Just nu har jag ett konditionsprogram som innebär ganska många intervaller. Efter det kör jag en konditionsmasking som heter Wave. Sen använder jag ett valfritt program där jag kör styrkemaskinerna. 



Wave-masinen är den längst fram till vänster, och sen löpbandet då. 

Jag tycker gymmet är grymt bra. Om jag jämför med gymmet som är i simhallen i växjö, så är detta mycket bättre. Det är inte lika trångt, och inte lika mycket folk heller. 
Det som är ännu bättre, är också att du får ett eget träningsporgram efter vad du själv vill få ut av din träning. 
Jag ville då fokusera på konditionen just nu, så då fick jag ett konditionsprogram, där jag fick vara med och bestämma. Här finns prislistan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0