Paket från CDON

Ni som känner mig vet att One tree hill och Friends är mina favoritserier. Just oth har jag sett väldigt många gånger, och har även fått Linus att gilla serien. Nu var det dags att se på serien igen så istället för att se om serien med dålig kvalité på någon streaming-sida så bestämde vi oss för att beställa hem hela serien. Igår kom den så självklart har vi nu börjat kolla på serien för tredje gången tillsammans haha. 

Ikväll är det eftermiddag/kvällspasset som gäller så har hunnit med lite här hemma innan jag ska börja nu vid 14. Plockat i ordning, fixat lite mat och även varit på gymmet ett tag. Nu är det dags att fixa till mig lite, sen mot jobbet!

Avslutade passet med intervaller på löpbandet, jobbigt men roligare än distans. 
 
Bästa serien!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0