Dags för en förändring

Jag har funderat en del på att göra något nytt med mitt hår men då jag både tvekat på vad samt, varit för feg för att göra något har det inte blivit av. Nu har jag däremot börjat komma fram till hur jag vill ha det, sen ska det bara bli av och bli så som jag vill. Jag har funderat lite på att klippa håret lite kortare, lite volym, nya blonda nyanser och kanske en svag våg/lockig-permanent.

Lite svårt att förklara men något i stil med bilderna nedan. Sen om det bli askblont med lite mörkare nyanser eller om det blir mörkblont med ljusa nyanser vet jag inte riktigt än. Det kanske inte ens bli något alls av det om jag känner mig själv rätt.. Men till våren/sommaren ska det förhoppningsvis hända något i alla fall! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0