Ledig helg & måndag

Detta inlägget skulle kommit upp igår egentligen, men det raderades och det blev aldrig att jag skrev om det.

I helgen så var jag ledig, och även igår med då det är halv jobbhelg för mig nu till helgen. Det enda vi hittade på i helgen var att vi körde en snabbrunda till Växjö för att handla lite saker som vi behövde. Fick med mig ett par nya hörlurar, en ny köksvåg, handskar till gymmet och lite småsaker som deo, torrschampo osv.

Förutom det så tog vi det lugnt, kollade serier och fixade lite matlådor till veckan. Ibland är det rätt skönt att bara ta det lugnt när man väl är ledig.

Linus köpte sina hörlurar för någon vecka sedan. Då jag tyckte de hade bra ljud för priset, 199, så köpte jag också ett par. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0