Helg innan helgen

Medan det snart är dags för de flesta att ta helg, har min helg precis slutat. Då jag jobbar denna helgen så var min "helg" onsdag och torsdag då jag varit ledig de dagarna. Så idag börjar en ny "arbetsvecka" för mig, med 9 dagar i rad.. Från idag till och med lördag då jag ska jobba några timmar åt en på lördag. Så det blir en lång vecka.

I onsdags sov jag hos mamma. Jag körde dit vid halv 2-tiden och gick ut med Loffe, en hund som mamma passar denna veckan. Hur gosig som helst! Resten av dagen kollade jag i prinicip på serier och gick även en långrunda med mamma på kvällen. 

På torsdagen tog jag en långpromenad med Loffe innan jag körde hem igen. Även torsdagen spenderades med serietittande. Har totalfastnat för den nya serien Empire så har streckkollat den nu i ca en vecka och väntar nu på nya avsnitt på andra säsongen. Sprang även en runda och gymmade lite på det stökiga gymmet här hemma. På kvällen kom Linus så vi lagade tacos, big suprise haha, och kollade på hockey. 

Idag är jag ledig fram till 14 då jag börjar och jobbar fram till 20:15. Så har inte gjort så mycket idag. Sprang en runda nyss och ska fixa lite lunch innan jag kör och jobbar. 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0