Mina balskor!

På min födelsedag åkte som sagt jag och mamma till väla och med mig hem fick jag skorna jag ska ha på balen. 
Jag kan säga att det inte är de skönaste skorna jag vet, men de är ändå helt okej och den dagen får man faktiskt
ta lite smärta i fötterna. Vill man vara fin får man lida pin, eller hur? ;) Nä, men jag tror nog inte att det kommer bli
några stora problem då jag har klackar på mig ganska ofta. Ont vet jag att jag kommer ha, men det problemet 
tar jag dagen efter istället! 

Förövrigt så är det endast 50 dagar till studenten, men det är inte många av de dagarna som är skoldagar då
vi är lediga väldigt mycket nu sista tiden. 

Balskorna
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0