Det börjar närma sig slutet

2 veckor och tre dagar kvar, sen är det äntligen sommarlov! Kan inte riktigt förstå att jag börjar 3:an efter
sommarlovet. Sista året. Som jag längtar! Men samtidigt gör jag det inte, för vad ska man göra efter studenten? 
Som tur väl är har jag ett tag till på mig att fundera på den frågan. 

Idag har jag hunnit med både muntligt i spanska och engelska, så kan äntligen bocka av det från listan. 
För en stund sedan kom jag hem från träningen, var på aerobic med evve. Var sista gången (första för oss) 
men förhoppningsvis har dom det till hösten igen, för det var ett roligt pass! :) 

Förresten, har ni missat denna killen på youtube, bör ni kolla in hans klipp nu! Hur härlig som helst!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej jag har en fråga om Malta! Sk man ha med sig idrottskläder? Till typ aktiviteterna osv? :)

2013-06-01 @ 08:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0