Resa inbokad

Något som jag inte tror att jag har nämnt är att jag och Linus har en resa inbokad kommande vinter. Vi ska nämligen till Thailand med hans familj! Den 28:e november åker vi, och stannar i två veckor. Den första veckan ska vi spenderar i Karon, och den andra och sista veckan i Khao Lak. Jag har varit på båda ställena innan, men jag var mycket mindre då så jag minns inte så mycket. Vet bara att Karon har lite mer att göra, medan Khao Lak är lite lugnare. Så det ska bli skönt att avsluta med lugn och ro. 

Även fast det är länge kvar så har jag redan börjat fundera på vad jag vill hitta på. Det jag vill göra än så länge är i alla fall att snorkla, hälsa på Oody och Top och shoppa, helst i Patong. Efter det är jag rätt så nöjd då det bara rör sig om två veckor så är det rätt skönt att bara ta det lite lugnt också. Vi får rätt se vad man känner för när man väl är där nere. Jag och Linus har även bestämt att vi ska köpa en GoPro tills dess så förhoppningsvis kommer det bli massa filmer och bilder från resan! 

Ifrån när jag och Evelina hälsade på Oody och Top för lite drygt ett år sedan. 
Patong beach
Paradis-ön Koh Lipe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0