Ny vecka

Söndagkväll och en ny vecka väntar. Helgen har passerat fort som vanligt. I fredags blev det inte någon jobb som jag skrev, då min rygg inte riktigt ville som jag så fick det bli ett besök hos sjukgymnasten och några timmars sömn i sängen efter det. I lördags kom några kompisar hit som jag inte har träffat på hur länge som helst! Vi hämtade mat och pratade om allt möjligt fram tills klockan 2 då de gick hem. Så roligt att ses igen! 

Idag var jag en runda hos mamma och hämtade lite saker som ska vara på vår uteplats till våren. Tanken är att mamma och jag ska fixa till där ute så det blir lite mysigare. Kommer säkert bli jättebra när det blir klart! 
Vi bokade även synundersökning imorgon, så efter jobbet ska vi köra in till Växjö och göra det samt prova ut nyta glasögon till mig. Det är verkligen dags för det! 

Dags för att fixa mig för sängen, morgonjobb väntar imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0