Bagels och tre lediga dagar

Måndag och ny vecka, men för mig är det fortfarande helg då jag är ledig idag och även på torsdag, vilket dock innebär att jag jobbar den kommande helgen. Schemat har kommit igång som vanligt nu på jobbet, så varannan helg är det jobb - en hel och en halv helg i månaden. 

Helt ledig i helgen var jag inte riktigt då jag, Calle, Josefin och Linus jobbade på en 50-års fest i helgen. Vi agerade catering-personal haha. Serverade mat, dukade fram, diskade osv. Igår hade vi storstädning här hemma och på kvällen gjorde vi en himla massa matlådor. Förutom det har det inte hänt så mycket i helgen.

Planerna idag är inte speciellt många heller för den delen. Ska plocka undan tvätten och köra en runda till gymmet, annars är det bara slappedag idag. 

I lördags provade vi göra bagels till frukost, provade att köra dom en liten stund i ugnen och det blev perfekt! 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0