Massa roliga saker planerade

Jobb, jobb jobb, det är så jag beskriver min vardag just nu. Jag jobbar många och långa dagar, så tid över till något annat blir det sällan. Varit lite extra mycket nu då det är några som varit lediga och sådär, men nu drar snart sommarschemat igång och då blir det lite mer normala tider. Fortfarande ganska många kvällar, men inte riktigt lika långa dagar. Så det är ett plus i alla fall! Sen att jag har massa roliga saker inplanerade är inte heller fel! 

Nu till helgen är jag ledig, och jag är till och med ledig tre dagar då det är en röd dag på måndag. I helgen så är det dags för den första roliga planen, jag och Linus ska nämligen till Malmö på lördag. När han fyllde år fick han hotellövernattning av mig i present, så vi ska åka på förmiddagen. Planen är att åka över till Köpenhamn och hitta någon mysig uteservering, äta lunch och njuta av solen och ledigheten. På kvällen har vi bokat bord på en mysig resturang som vi åt på sist vi var där, så det ska bli jättetrevligt! 

Sen om ytterligare två veckor ska vi eventuellt åka till Liseberg och vara där lördag till söndag, så det är också något att längta till. Sen är det midsommar och rätt som det är har det blivit dags att åka till Grekland och mina två semesterveckor börjar, så härligt! Skönt att ha massa saker inplanerade som man ser framemot, mycket lättare att ta sig igenom sega jobbdagar då.

Har lovat bilder på lägenheten väldigt länge nu, men det är på gång! På måndag ska vi ha storstädning här hemma så då kanske det blir lite bilder när allt är klart! Men lika bra att inte lova något.. haha! 

En bild från när vi var i Malmö sist och firade vår 1-års dag. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0