Jobbhelg

Återigen är det söndag men ingen söndagsångest här inte! Jag har jobbat i helgen, och nu är jag ledig tre helger i rad, helt otroligt! Längesen jag var det, så ska bli riktigt skönt. Trots att det varit jobbhelg så har jag hittat på lite saker ändå. I fredags slutade jag vid 18 så det blev en myskväll hemma med grillat och en film. Efter jobbet i lördags åkte jag till Sorello med Evelina och Amanda, åt gott och spenderade en och annan timme i loungen där. Efter några goda drinkar, planerande inför sommaren och massa babblande var det dags att åka hem då jag skulle upp tidigt idag och jobba. Riktigt trevlig kväll som borde göras oftare!

Det var förvånansvärt lätt att gå upp så tidigt imorse, men skönt det! Jobbet flöt på bra och tiden gick jättefort. Efter jobbet sprang jag och Linus en runda och nu har vi ätit. Ska strax hoppa in i duschen och sen ska vi starta någon film, men känner jag mig själv så somnar jag nog ganska fort haha. 

Imorgon ska jag och Samantha till Malmö för att fixa en sak, men vad skriver jag inte om förens imorgon! Man ska aldrig ta ut något i förskott! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0