Gekås och jobbhelg

Snart har ännu en vecka gått och imorgon är det bara 2 veckor kvar tills min semester börjar och vi åker till Grekland! Ska bli så skönt med lite ledigt, och även med en solsäker vecka. Förra året hade jag bara en vecka ledigt och då var jag och Linus i Grekland även då. Detta året har vi en vecka ledigt samtidigt som vi ska spendera här hemma. Vad vi ska hitta på är inte bestämt, så det återstår att se! 

Denna veckan har det inte hänt något speciellt, förutom att jag var en runda på Gekås med Amanda och Evelina i måndags då vi lyckades vara lediga allihopa. Fick inte med mig något jättefynd men lite småsaker som alltid är nödvändigt så som schampo, fryspåsar, folie osv. Köpte dock en tavla som vi nu har i sovrummet, den är jag nöjd med i alla fall! 

Nu i helgen händer det inte heller så mycket då jag jobbar, men detta är sista jobbhelgen på ett tag, är nämligen helt ledig varje helg fram tills vecka 32, så himla skönt! Linus skulle egentligen iväg ikväll men det blev inställt så blir en hemmakväll med film istället. 

En dålig bild på sovrummet nu, med nya kuddar, överkast och tavlan jag köpte i måndags. 

Köpte hem lite rosor för några dagar sedan, vita rosor är så fint! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0