Adventsljusstake

För en vecka sedan nämnde jag att jag höll på att pyssla med lite olika saker. Båda sakerna är nästan helt klara, men jag behöver fixa ett nytt ljusfat till adventsljusstaken. Jag visar dock hur det ser ut nu ändå, så får det komma en bild senare på hur det riktiga resultatet blev. 

Det jag har gjort än så länge är att köpa siffror, limma dit glitter och sätta fast dom på fyra blockljus. Det som är kvar är att hitta ett lite större ljusfat, fixa lite mossa och spraya några kottar med fejksnö. 

De får helt enkelt stå såhär tills jag hittar ett ljusfat som är lite större så jag får plats med det jag ska. De känns som de mest kommer bli till prydnad då det redan är andra advent och vi har inte tänt varken första eller andra ljuset.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0