Från en resa till en annan

Inatt landade vi i Malmö efter vad som känts som den längsta dagen någonsin. Jag, Amanda och Linus hade nämligen blivit matförgiftade, medan Jesper som inte hade ätit samma lunch som oss dagen innan mådde som vanligt. Jag blev sjuk först och sen de andra lite eftersom. De fick som tur var en lite lindrigare version än vad jag fick, men vi mådde alla väldigt dåligt. 

Timmarna gick och det blev dags att bli hämtade av transferbussen, så nu började resan som vi inte riktigt visste hur vi skulle klara. Dock gick det mycket bättre än vi trodde. Ingen behövde springa till toan och alla sov i stort sätt hela resan. Idag när vi vaknade så mådde i alla fall jag och Linus mycket bättre, så vi har till och med fått i oss lite mat idag. Förutom denna incidenten har vi haft det hur bra som helst denna veckan, och jag hade absolut kunnat åka tillbaka till detta hotellet igen! Bilder från resan kommer dyka upp imorgon tror jag, det finns dock inte så många att visa. 

En annan sak som jag inte berättat är att precis innan vi åkte så bokade vi en resa till Prag i slutet av Augusti. Vi och några av pappas kompisar ska åka dit och kolla på Växjö Lakers när de spelar en CHL-match där. Vi är borta lördag-måndag, så hela lördagen kan vi gå runt där och sen är matchen någongång på söndagen. Jag har aldrig varit i Prag så det ska bli kul att se ett nytt land! 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0