Thailands-abstinens

Kan inte förstå att det redan gått 3 månader och 3 veckor sedan jag och Evelina påbörjade vår resa i Thailand, och att det gått 2 månader och snart 2 veckor sedan vi kom hem. Tiden går så himla fort! Samtidigt känns det ibland som det var evigheter sedan vi var där. Som jag saknar det! 

Värmen, maten, människorna, ja i princip allt. Resa är verkligen bland det bästa jag vet, och hade jag fått bestämma hade jag jobbat som bara den och sen gjort en sån längre resa varje år, och till nya ställen och länder. Jag har varit i Thailand så många gånger, och även om jag älskar det landet så himla mycket, så vill jag även se nya ställen. Denna gången fick jag dock se många ställen som jag tidigare inte besökt där, men det börjar också bli dags för ett nytt land. Frågan är bara vilket.. 

Lite blandade bilder från vår underbara resa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0