Ledig dag

Idag har jag varit ledig då jag jobbar i helgen, men jag har inte legat på latsidan för det. Började dagen med lite sovmorgon till halv 10, åt frukost och körde sedan hem från mamma. Stannade till en runda hos farmor och farfar och var där en stund. 

När jag kom hem packade jag upp, åt lunch och kollade på ett avsnitt av 90210 tills pappa kom hem och vi drog igång adventsstädandet. Så eftermiddagen spenderades med att städa och rensa lite skåp och lådor. Adventsstjärnorna kom även fram så nu är det adventsfint här hemma. 

När vi var klara stack jag ut på gymmet en runda och efter det har jag tagit det lugnt. Avslutade kvällen med en kopp te i sängen framför 90210 som vanligt, och nu är det snart dags att sova då det är dags för jobb vid 7 imorgon. 

En lite brusig och suddig bild från mobilen på hur rummet ser ut nu. Så mysigt! Har tänkt ta lite bättre bilder här hemma med kameran när jag har lite mer tid. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0