Pepparkakshus

Ännu en helg är slut, och idag är det exakt tre veckor tills jag och Evelina åker till Thailand, så fort det gått, och kan inte tänka mig annat än att dessa tre veckor bara kommer susa förbi de med. 

Denna helgen jobbade jag kvällspasset på fredagen, 7.30-14.30 på lördagen och ledig på söndagen. I lördagskväll hade vi även en liten julfest med jobbet eller vad man ska kalla det. Vi åt trerätters på Goaroije och hade det väldigt trevligt. Så otroligt god mat! 

Idag provade jag och Linus på att göra ett pepparkakshus igen. Förra året gick det mindre bra då taket rasade ihop.. Men detta året höll det i alla fall! Sen om det blev speciellt snyggt är en annan sak, men det ska ju synas att det är hembakat, haha! 

Vi har även klätt granen idag. Kanske lite tidigt, men den var köpt nu så varför inte. Kanske kan bidra med lite julstämning, då min julkänsla är på 0 ungefär. Inte så konstigt med tanke på vädret.. 

Här kommer lite bilder från bakandet. 
 



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0