19 dagar kvar.

"Inga fler ekvationer, franska revultioner eller sjöar i afrika. Nu ska jag bara räkna ut roten ur mig själv."

Ett citat från en av mina favoritfilmer, Bitchkram, som stämmer in så bra just nu. I Måndags hade jag mitt absolut
sista prov på gymnasiet, och i fredags skickade jag in min absolut sista uppgift på gymnasiet. Allt det jobbiga är
äntligen över. Ska fota två bilder, sedan är jag klar med allt. Så himla sjukt. För några veckor sedan visste jag inte
vart jag skulle ta vägen med allt jag hade att göra, det var verkligen kaos. Men nu är det äntligen över. På onsdag
sätts betygen och sedan är det inte långt kvar till dagen med stort D. Studenten. Längtar som en galning, men
samtidigt vet jag också att det kommer bli jobbigt. Att inte träffa alla sina kompisar fem dagar i veckan kommer
kännas konstigt. Att jag, om exakt tre månader idag, åker till USA gör det hela ännu lite jobbigare. Självklart
längtar jag som en galning dit med, men vet också hur fruktansvärt jobbigt det kommer bli att säga hejdå till alla här
hemma. Men det ska jag inte tänka på nu, nu är det balen och studenten som ska ha all fokus! 19 dagar kvar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0