Vårtecken och solnedgång

Ännu en helg har passerat och det har gått lika fort som vanligt. På fredagen var jag bara hemma och
tog det lugnt. På lördagen jobbade jag 9-18 och sen träffade jag Samantha en runda. Vi kollade på skräckfilmen
chained och rekommenderar den! Kanske inte så läskig, men ändå sevärd. Imorse var jag på gymmet en runda
och sen försökte jag plugga, men fick absolut ingenting gjort på grund av huvudvärken som uppstod och hållt
i sig hela dagen och kvällen. På eftermiddagen körde pappa och jag till Växjö en runda, och efter det gick jag
ut och fotade lite vårtecken. 

 

Kommentarer
Postat av: Cornelia & Cassandra

Riktigt fina bilder! :)

2014-04-14 @ 11:23:51
URL: http://Cwick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0