Lugnet före stormen

Känner att det blir lite inlägg om skolan nu, men det är ju vad mitt liv består av just nu tråkigt nog. 
Imorgon är det spanskaredovisning som väntar så har suttit och övat på den stora delar av kvällen, 
och det går väl sådär.. Men känner att det får gå som det går imorgon, skulle inte ens kunna lära mig
allt på svenska och prata helt utan stödord så får bara göra så gott jag kan och ta det lugnt så lär det
säkert går bra. På fredag är det engelskaredovisning, inget jag är jätteorolig för så det går säkert bra. 
Känner dock att det är lugnet före stormen i skolan nu, då april kommer bli en månad bestående endast
av pluggande känns det som. I april händer detta: 
* Gymnasiearbetet ska in 4 april. Är dock hyfsat klar med det så är lugnt på den fronten. 
* Nationella i svenska 3 
* Min klass ska hålla i bokens dag på skolan, så planeringen till det

Sen ska både ett slutarbete i pedagogiskt ledarksap och sociologi vara klara 5:e maj, respektive 7:e maj
så april månad lär gå åt till att göra klart de arbetena med. Sen ska det hinnas med ett psykologiprov, 
ett slutarbete i filosofi, ett arbete i ledarskap och organisation innan slutet av maj. Plus det så lär vi få 
någon slutuppgift i religion med. Så efter att ha haft ett hyfsat lugnt sista år på gymnasiet, så börjar nu
ett hav av saker att göra.. 


Det härliga gymnasiearbetet som i stort sätt är klart.. Ett tips till blivande treor som måste göra ett arbete som gymnasiearbete - Det tar längre tid än ni tror, börja i tid! 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0