Första juni

Att det redan är juni är helt ofattbart, hur gick det så fort? Om 12 dagar tar jag studenten och att det äntligen är 
min tur är även det helt ofattbart! Men jag längtar otroligt mycket! Idag är även första söndagen på otroligt länge
då jag inte haft någon söndagsångest då allt ÄNTLIGEN är klart i skolan. Verkligen ALLT. 

Helgen har i alla fall spenderats på ett bra sätt. I fredags tog jag och Anne tåget till Karlskrona för att hälsa
på Minette som numera bor där. Vi kollade på balen samt kollade i lite affärer, fick dock inget köpt. På kvällen
drog vi till Statt och hade en rolig kväll! Dagen efter tog vi tåget tillbaka till älmhult vid halv 2, dock hade vi missat
att det var uppehåll i Emmaboda i 1 ½ timme, så det blev lite drygt. Men tillslut kom vi hem, helt slut båda två. 

Idag har jag solat lite och kollat på film. Sånt man kan göra nu när man inte har något kvar i skolan att göra. 

Här kommer lite blandade bilder, både från helgen och från tidigare i veckan som jag inte lagt upp. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0