Äntligen dags!

Idag ska jag äntligen få se The fault in our stars!! Som jag längtat efter att få se den, är helt exhalterad haha! 
Tidigare idag jobbade jag, mellan 9-16, så kom hem för en stund sedan. Jobbet passerade fort och sedan 
jag kom hem har jag bara kollat på lite serier. Ska snart köra och hämta Samantha, så ska vi köra mot Växjö
för lite sista-minuten-shopping inför Grekland (åker på lördag natt) innan det är dags för bion som börjar
20:50. Borde väl egentligen packat efter jobbet, men tar det imorgon eller något istället.


Nu ska jag byta om och plocka ihop lite saker, och sedan köra. Här kommer också trailern om det nu finns
någon som har missat den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0