Allsång på Skansen

Förra veckan åkte jag och pappa upp till Stockholm då jag behövde fixa mitt visum på Amerikanska ambassaden. 
Vi åkte upp runt 9 på tisdagsmorgonen och var framme runt 11. Vi gick till hotellet och packade upp lite och sådär,
och gick sedan till Skansen. Planen var att gå runt lite på djurparken och så innan allsången började, men det blev
inte riktigt så. Vi satte oss vid allsången istället och väntade. Det var inte så drygt som man kan tro, då artisterna är
där och testar ljud och sånt, samt ett genrep med alla runt 2 timmar innan sändningen. Så det gick rätt fort ändå. 
Allsången började vid 20.00 och efter det var det en liten konsert med Laleh. Så vid 21.00 åkte vi tillbaka till 
hotellet och somnade ganska tidigt. 

På onsdagen gick vi runt i stan lite och shoppade, och på ikvällen gick vi på bio. Walking on sunshine. En riktigt
härlig film faktiskt! Bra musik och bra handling osv. Så gillar man musikalfilmer ska man definitivt se den! Lägger
upp trailern nedan. 

På torsdagen var det då dags för ambassaden, och det tänker jag inte gå igenom här hur det gick till. Utan det
är något ni kan läsa om på min andra blogg som handlar om alla mina förberedelser inför mitt Au pair år, samt
även kommer handla om vad jag gör under dagarna där borta. Så denna bloggen kommer inte användas under
mitt år i USA. Klicka här så kommer ni till min andra blogg. Men det jag kan säga är att det var verkligen ingenting
att vara så nervös och orolig över som jag var. Det gick hur smidigt och bra som helst! 

Här kommer två bilder från Allsången och trailern till bion vi såg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0