Tips på serier

Tänkte tipsa om lite olika serier som jag tycker är bra. Klicka på bilderna så kommer ni till sidorna där jag tittar på serierna. 

Friends. Denna serien tröttnar man väl aldrig på? Är det så att någon inte sett serien, så är mitt tips: GÖR DET! Det är definitivt en av mina favoritserier, och kommer förmodligen alltid vara. 
 
One Tree Hill. En riktigt bra drama-serie. Jag har både gråtit och skrattat till denna serien. 
 
The Carrie Diaries. Detta är en ny serie som utspelar sig under Carrie Bradshaws tonår, innan sex and the city tog fart. Skulle verkligen rekommendera denna serien, fastnade för den direkt! En riktigt bra tonårsserie! 
 
Pretty Little Liars. Också en riktigt bra drama-serie. Dock tycker jag att den börjar bli lite seg nu under 4:e säsongen, men skulle ändå rekommendera den då den varit riktigt bra de tre första säsongerna.
 
2 Broke Girls. En komediserie om två tjejer som jobbar som servitriser och bestämmer sig för att försöka skapa ett cupcakes-företag. De ställs inför en hel del motgångar. Jag tycker serien är riktigt rolig, men skulle nog säga att humorn i den är lite speciell, men den är verkligen värd att ge ett försök! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0