Blandade bilder och sista inlägget

De senaste två veckorna har jag gjort lite allt möjligt. Varit i Götebog, haft kräftskiva, shoppat, skrivit packlista, 
packat och i fredags hade jag avskedsfest med lite tjejkompisar. Igår var jag på bio med Samantha och Minette
och sa hejdå till dom. Gud vad jag hatar att säga hejdå, så himla jobbigt! Ett år kommer gå fort, men ändå inte. 
Idag kommer pappas sida av släkten hit och säger hejdå och så, sen imorgon bär det av. Det är så otroligt 
blandade känslor inför det, har inte riktigt förstått att jag faktiskt ska åka.. Men i alla fall, detta är sista inlägget
jag kommer skriva på denna bloggen fram tills jag kommer hem igen. Om jag nu ens fortsätter blogga då. 
Under mitt år i USA kommer jag blogga på www.aupairella.blogg.se. 

Här kommer lite blandade bilder från de senaste två veckorna. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0