Uppdatering

Har hänt lite saker sedan jag bloggade sist. Jag har bland annat hunnit fylla 19 år! Dagen firades med
en tur till Väla med mamma där jag inhandlade en del nytt, bland annat mina balskor som jag kommer
visa senare. I onsdags var några tjejkompisar här och firade mig. Sen har jag hunnit med lite påskfirande med. 
I torsdags var jag på balders med Nea och Elina. Längesedan jag var där sist. Hade inga höga förväntningar,
men hade roligare än jag trodde jag skulle! I fredags var det frukost och sedan lunch hos farmor och farfar,
sedan var det kvällsmat hos mamma. Igår fick jag hoppa in och jobba lite några timmar. Imorgon kommer släkten
från pappas sida hit och firar mig. 

Här är en bild jag glömt lägga upp från när vi skulle ut och fira att vi äntligen skickat in gymnasiearbetet! 
Bild från i onsdags
Vit chokladmousse som jag gjorde. Riktigt enkel och god blev den! Kommer göras fler gånger. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0