Söndagsmys

Denna söndagen har spenderats med lite fel saker. Tanken var att jag skulle plugga, men istället åkte jag till 
Växjö två gånger. Först med Samantha då jag var i ett extremt behov av nya jeans. När jag kom hem så skulle
pappa till Växjö för att köpa nytt högtalarsystem till Tvn, så då åkte jag med honom. Köpte då lite saker jag 
glömde köpa när jag var där första gången. Leggings, sminkborttagning och en ny tröja. 

När jag kom hem kollade jag över det jag borde pluggat, men tog ett bad istället. Självdiciplinen är det väl
lite sådär med.. 

Har som ni märkt inte varit så aktiv med bloggandet, men får ta det lite som det kommer. Har inte så mycket
att skriva alltid. Men på fredag åker jag till Spanien i en vecka, så efter det lär det komma en del bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0