Studiedag och frost

Ännu en helg har passerat, men igår slapp jag ha söndagsångest i alla fall eftersom det är studiedag idag. 
Imorgon har jag en kort dag i skolan, så på eftermiddagen ska jag till Växjö för att kolla på balklänningar, äntligen! 
Är ett bra tag kvar, men kommer ha otroligt svårt för att välja så lika bra att ta tag i det så fort som möjligt. 
Sen är det ju så att det går rätt fort, helt plötsligt är det sista veckan på gymnasiet med allt vad det innebär. 

I alla fall, har precis varit ute en runda och fotograferat lite. Finns väl inte sådär överdrivet mycket intressant
att fota just nu, men några bilder blev det. Om en stund ska jag väl ta tag i det som denna dagen egentligen 
är till för, att plugga, men här kommer några av bilderna jag tog innan. 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0