Planer för lovet

Som sagt så är det påsklov nu och än så länge har jag inte gjort så mycket. Umgåts med bland annat Nea, Ida och Elina för det mesta. Hade körlektion igår då jag även blev inbokad på halkbanan som är på torsdag (kan ju säga
att jag är mer än nervös.) Imån har jag också körlektion mellan 9-10 och sen direkt efter det åker jag, Nettan och
Samantha till Emporia i Malmö för att shoppa. På torsdag är det halkbanan då som sagt, sen ska jag träffa 
Amanda efter det för att göra ett naturarbete. Fredagen är jag inte säker på vad jag ska göra, men på lördag
är det i alla fall fest! Söndagen är också lite osäker just nu. Har med andra ord ganska mycket att göra på lovet, måste klämma in en del plugg med.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0