En lyckad dag på Emporia

Dagen började med en körlektion som gick helt okej, och efter det åkte jag, Nettan och Samantha till Malmö
och gick på Emporia. Shoppade inte alls mycket vilket jag egentligen hade behövt, men det var en riktigt
trevlig dag ändå! Jag lägger upp bilder imån på det jag köpte för nu är jag för trött för att krabba med det. 
Sen är jag otroligt nervös inför halkbanan som jag ska göra imån, känner mig inte alls redo men finns ingen 
återvändo nu, utan får bara hoppas på det bästa. Så upp tidigt imån med, köra halkbanan, träffa Amanda efter
det då vi måste fixa lite med ett naturarbete och efter det ska vi till kyrkan för att lyssna på en kompis som ska
sjunga. Är helt slut efter denna dagen så ska lägga mig nu och försöka sova och inte oroa mig för mycket för imån..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0