Här ekar det tomt

Att blogga är väl inte något jag varit så duktig på sista tiden. Så ska väl ta en kort resumé på vad som 
hänt sen jag bloggade sist. 

Efter vi kom hem från Grekland så började jag mitt sommarjobb på Ica. Veckorna rullade på och jag
gjorde inte så mycket mer än att umgås med kompisar och så. 

I slutet av juli åkte jag, Evve och Lisa till Ängelholm och åkte även in till Helsingborg och var lite på 
Helsingborgsfestivalen. Kommer några bilder därifrån i ett annat inlägg. 

I början av augusti åkte jag, Nea och Maja till Malta i en vecka och hade det bra. Kommer även bilder
från det med i ett annat inlägg. 

I mitten av augusti var det dags för skolan igen. Sista året på gymnasiet är det nu som gäller. 
Har ett kasst schema som innebär att jag går från 8-15:30 varje dag, vilket inte är så kul. 
Men det är som sagt sista året, vilket gör att man överlever ett dåligt schema ändå! 

Får se hur det går med bloggen nu, men ska verkligen försöka bli bättre på det igen. 
Har en kurs som heter fotografisk bild så kanske får tillbaka lite inspiration till att fota igen. 

Här är då mitt schema som jag inte är så nöjd med.. Fredagarna är ganska sega..
Svenska, sociologi, filosofi, psykologi och engelska. Även om det är hyfsat intressanta
kurser så blir det rätt segt att ha så långa lektioner efter varandra. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0