Kvällen blev inte riktigt som planerat

Igår var det balders och det blev inte riktigt som planerat. Vid 5-tiden kom Nea och Ida till mig så fixade
vi mat, fixade oss och sen åkte vi till en kompis på förfest. Det var riktigt kul! När vi sen kom till balders 
så blev jag tillknuffad i kön, vrickade foten med hyfsat höga klackar, vilket resulterade i att jag fick foten lindad
och fick åka hem. Inte riktigt kvällen som jag hade tänkt, men ibland blir det tyvärr så.. Riktigt tråkigt att åka hem
eftersom jag varit taggad på detta hela veckan.

Här kommer några bilder från igår i alla fall.
Och såhär såg min fot ut imorse. Tog av bandaget sen och kan gå idag i alla fall. Vrida foten är dock inte 
speciellt skönt, men det går nog över det med snart. Haha, älskar hur små mina fötter ser ut på bilden. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0