Årliga nyårstestet!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, bland annat åkte jag till Grekland.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej, som vanligt inte, minns knappt vad jag hade för nyårslöfte..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Thailand & Grekland.
6. Är det något med år 2012 som du vill ha år 2013? Nej, tror inte det. 
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? 3,4,5:e augusti - bästa helgen på så många sätt!

8. Vad var din största framgång 2012? Ingen aning faktiskt. 
9. Största misstaget? Att inte tänka igenom mina beslut riktigt. 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, min tå två gånger faktiskt.. 
11. Bästa köpet? Mina linser, helt klart! 
12. Vad spenderade du mest pengar på? Förmodligen kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, mina fina vänner.
14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012? 


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare tyvärr.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Ingen aning, kanske inte brytt mig så mycket om vad andra tycker.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? vet inte. 
18. Hur tillbringade du julen? Med min familj och pappas sida av släkten. 

19. Blev du kär i år? Ja, det blev jag.
20. Favoritprogram på TV? Gossip girl
21. Bästa boken du läste i år? ingen tror jag
22. Största musikaliska upptäckten? Ed Sheeran

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? en ritplatta, som jag förövrigt varit dålig på att använda sista tiden, men ska ta tag i det igen nu när jag inte har så mycket annat att göra! 
25. Något du önskade dig men inte fick? En extern hårddisk haha.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Firades av släkt och familj, var i skolan, hade prov & även utvecklingssamtal. (kollade bak i arkrivet.. haha)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, om personer skulle hållt vad dom lovat.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Vanlig
29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner, dom har verkligen varit extra underbara detta året. ♥
Bland annat dessa tre som stöttat mig genom allt.


30. Vilken kändis var du mest sugen på? Liam Payne tror jag, haha.

31. Vem saknade du? En hel del, vissa mer än andra. 
32. Den bästa nya människan du träffade? Träffade bara någon/några enstaka nya personer, och ingen som direkt varit den bästa så ingen faktiskt. Har bara kommit närmre några av mina vänner. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0