DAG: 8. BILD PÅ MIG OCH MIN BÄSTA VÄN OCH EN FIN TEXT

Först måste jag säga att jag otroligt underbara vänner, och jag skulle inte klara mig utan någon av er,
kommer bli jobbigt när vi snart ska skiljas åt... :/
men eftersom jag bara får välja en, kommer de på en jag har känt i stort sätt hela mitt liv.

Minette. Du är en helt otrolig vän! Du finns där när som, vad som än har hänt, och du får mig verkligen ALLTID på bättre humör. Inför dig kan jag verkligen vara mig själv och tror ingen har så konstig och sjuk humor som vi. Vi är fan inte normala på något jävla sätt när vi umgås! När jag är hemma hos dig är det som att vara hemma. Det blir inte den spända känslan man kan känna hos andra, utan det är som att vi vore hemma hos mig. Hela din familj är precis som du, underbara och trevliga på alla sätt och vis. Det finns en mening i en låt som alltid får mig att tänka på dig " när alla andra svek, var det du som stod kvar. Berättade för mig hur värdefull jag var " När allting var skit under en period för ett gaaaanska bra tag sen, fanns du där och stöttade mig. Alla minnen vi har, alla resor till Göteborg, alla fail saker vi har gjort under våra sommarlov, ja, allting vi gör blir till minnen. Utan dig skulle jag inte vara den personen jag är, du har hjälpt mig att börja acceptera mig för den jag är. Och sluta sträva efter att vara som alla andra. Känner att detta blir en väldigt lång text, och ska sluta skriva, fast det finns mycket kvar att säga.
Syster, Jag älskar dig. ♥


Kommentarer
Postat av: Odinella

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.

2011-10-18 @ 09:51:25
URL: http://odinella.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0