nu drar de igång! :)

ÄntligenÄntligenÄÄÄÄNTLIGEEEEEEEEEN!
är de höstlov. det gillar starkt!
idag blir de att träffa nettan lite senare, sen efter de blir de nog fest.
Har lite planer under höstlovet, men vet inte riktigt vilken dag allt kommer ske,

Men detta är vad jag ska göra jalla fall:
* Åka till växjö med Ida, fira hennes födelsedag i efterskott, ;)
* Träffa nettan, kanske åka till växjö.
* Sova över med nea tror jag?
* skriva på min novell.. (skolans dator dampade ju så de sparades inte. så jag måste skriva om den)
* och bara vara allmänt social, OCH SOVA! :)

Okej, de va nog en hel del xd men detta löser vi! :D

Nu ska jag ner o käka lite brunch, :)

Britney Spears - Born To Make You Happy


I'm sitting here alone up in my room
And thinking about the times that we've been through,
I'm looking at a picture in my hand
Trying my best to understand
I really wanna know what we did wrong
With a love that felt so strong



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0