mitt 2010 del 1

här kommer lite frågor som jag besvarar om mitt 2010.
Imån kommer det lite bilder och sånt. :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: ja. ganska mycket
2. Höll du några av dina nyårslöften?: nej, har glömt vad jag hade! haha.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: haha, neepp
4. Dog någon som stod dig nära?: nej
5. Vilka platser besökte du?: thailand, danmark
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?: inte som jag kan komma på nu
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?: inget datum.. men kvällarna vid stranden, valborg, kristi himmelfärds-helgen, liseberg med 4H.
8. Vad var din största framgång 2010?: ingen aning?
9. Största misstaget?: att leka med känslor lite för mycket kanske..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: nej, typ inte, ;o
11. Bästa köpet: min älskling! nikon d3000!
12. Vad spenderade du mest pengar på?:
kläder förmodligen?
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: ja, alla sena sommarkvällar!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?:
hm, kan du vissla johanna! helt klart!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: gladare tror jag. (:
16. Vad önskar du att du gjort mer?: -
17. Vad önskar du att du gjort mindre?:
haft sån press på mig själv.
18. Hur tillbringade du julen?: med familj och pappas sida av släkten, (:
19. Blev du kär i år?: jag vet faktiskt inte riktigt..
20. Favoritprogram på TV?: Beverly hills 90210 ! :D gammalt, men började sändas igen ju!
21. Bästa boken du läste i år?: eh, vet ej. xd
22. Största musikaliska upptäckten?: justin bieber? haha, nä men jag vet inte xd
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: kommer inte ihåg de heller,
25. Något du önskade dig men inte fick?: mycket möjligt. men har minne som en guldfisk ibland..
26. Vad gjorde du på din födelsedag?: körde moppe, träffade släkten,
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: yes,
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?: vanlig.
29. Vad fick dig att må bra?: umgås med vänner!
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: I don't know.
31. Vem saknade du?: MÅNGA!
32. De bästa nya människorna du träffade?: träffade inte så många, men lärde känna några andra vänner mycket bättre. och de är jag oehört glad för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0