jag fick stå!

Hahha, ja, eftersom jag alltid varit den kortaste i klassen, (JA JAG ÄR STOLT, eller något)
så har jag alltid fått sitta på varenda klassfoto sen dagis. Men idag, IDAAAG är det en stor dag,
jag fick nämligen STÅ! vilket är helt amazing! fast blev förmodligen jävligt dålig..
och på enskilda foton var det såhär
Fotograf: benen ditåt, kolla hit, luta huvudet lite hitåt,
* jag gör som hon säger och ler som jag vill *
fotograf: le lite,
* jag ler ännu mer *
fotograf: kan jag få ett leende?
* jag ler skit mycket *
fotograf: kom igen, ett leende,
* jag smilar som fan och kliiiick. kortet taget *
så jag lär se ut som ett pumpkin-face som henke sa. i löv it. not.

NU blir det älmhult med Nettan, friskis och svettis!! nyttiga, ohyes.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0